maandag 12 september 2016

Marram Structures expositie

Helaas heb ik al een tijd niet op dit blog kunnen schrijven omdat ik geen foto's meer kan plaatsen.
Google werkt n.l. niet meer met Picasa, een programma waarbij je heel makkelijk je eigen foto's e.d. op een blog kunt plaatsen, en ik heb nog steeds niet kunnen ontdekken welk programma ik daarvoor in de plaats kan gebruiken. Grrr....:(
Foto's uit een url kan nog wel dus zal ik me daarmee moeten behelpen want tekst zonder beeld vind ik niet werken voor dit blog. Dus...
Hierbij nog een verslagje van onze installatie 'Marram Structures' die Edo en ik 27 en 28 augustus j.l. in de Artfarm geëxposeerd hebben.
De dagen voor de expositie was het erg warm wat voor de opbouw erg vervelend was. Op woensdag zijn we zelfs 's avonds tot elf uur bezig geweest vanwege de warmte. Jeroen kwam gelukkig helpen zodat we die avond een flink deel van de installatie op konden hangen: zes doeken van drie meter lang met daarop collages van helmgras, quotes van beroemdheden en structuren uit schilderijen van Edo en mij.
Op donderdag hebben we alle zeven tv's met dvd-spelers en de zeven films geïnstalleerd en de muren nog vol gehangen met andere schetsen, collages en teksten om het tot een geheel te maken. Rond een uur of vier waren we klaar ondanks de warmte en konden we tevreden naar huis.
In het weekend was de Artfarm open van 12-17u. Het bezoek viel een beetje tegen maar de mensen die wel kwamen kijken waren erg geïnteresseerd en vonden de installatie goed.
Hopelijk kunnen we het in de toekomst nog eens op een andere plek laten zien. Dat zou leuk zijn!

(Overigens kun je op mijn FB pagina de foto's van de installatie wel bekijken)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten