maandag 26 oktober 2015

Radio en de Kunst10Daagse

Afgelopen vrijdag en vorige week vrijdag aandacht voor de Kunst10Daagse Bergen in mijn radioprogramma Kunst Compleet.
Vier telefonische interviews met een aantal deelnemers. Eerst praat ik met Jeroen van Paassen over Amara, de lokatie aan de Oosterdijk 3 waar naast zo'n 50 kunstenaars ook bijna dagelijks muziek, theater en poëzie te bekijken en te beluisteren is.
Daarna heb ik Jeroen Huisman aan de lijn. Deze kunstenaar uit Arnhem exposeert tijdens de K10D bij Schlessart aan de Voert met een speciale installatie van afvalmateriaal.
Als derde spreek ik Helen Botman, zangeres van La Luna. Naast de nieuwe cd van La Luna die in november uitkomt, praten we ook over Helens deelname aan de K10D. Zij staat o.a. in de tuin van Kranenburgh met een aantal optredens en workshops.
Als laatste heb ik Sonja Noot aan de telefoon. Zij doet voor de tweede keer mee met een aantal prachtige 'kunst'-boeken. Niet uit te leggen, moet je gewoon eens gaan zien of kijk op haar website!

Al met al een goede K10D hoor ik van velen alhoewel het de eerste dagen door het slechte weer weinig bezoekers trekt. Gelukkig knapt het weer op en kan zeker Amara, waar ik ook exposeer, rekenen op flink wat publiek!

De muziek was deze keer van: Bruno Mars, Dotan, Ellie Goulding, Jessie J. en Michael Bublė.

www.compleetfm.nl



Werk van mij bij Amara: 'Specks III', 2014


Geen opmerkingen:

Een reactie posten