zaterdag 22 augustus 2015

Telefonische interviews en Sam Middleton

Vorige week vrijdag had ik een bijzondere uitzending van mijn radioprogramma Kunst Compleet.
Omdat beeldend kunstenaar Sam Middleton 19 juli j.l. is overleden en ik wel wat aandacht aan zijn werk en leven wilde besteden, hebben we een gedeelte van zijn interview met mij van september 2011 herhaald. Een bijzonder mens en een bijzondere kunstenaar is heengegaan en ik zal hem zeker missen. Na het interview in 2011 hebben we contact gehouden en vorig jaar hebben we ook nog een werk van hem gekocht. Ik ben blij dat we dat gedaan hebben toen hij nog leefde. Jeroen en ik hebben in ieder geval goede herinneringen aan hem en zijn vrouw Hansje en de middag in zijn atelier.

Daarnaast was er nog tijd voor drie telefonische interviews: Eerst Hetty Hania met leuk nieuws over de Artmix op 19 en 20 september (hier besteden we op vrijdag 11 september uitgebreid aandacht aan), daarna Annemarie Kuster met o.a. de expositie in de Grote Kerk in Alkmaar n.a.v. het jubileumboek van de Historische Vereniging Alkmaar. En als laatste Roloff de Jeu over de Star Wars- expositie in het Geoffrey Donaldson Instituut (filmmuseum) in Noord Scharwoude.
Een drukke uitzending zo, maar iedereen is goed aan bod gekomen.

De muziek was deze keer o.a. van Bryan Adams - 'The Summer of '69', Caro Emerald -'A night like this' en Everything but the girl met de zomerremix van 'Missing'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten