vrijdag 7 maart 2014

Interview Bloeiend Zijpe

Nou ja, interview....ook bij mijn programma gaat het weleens mis want vandaag kwam onze gast niet opdagen. En dan sta je toch wel even met je handen in het haar om vijf vóór elf als je programma om elf uur LIVE begint! Alsof je een paar minuten voor het programma begint nog een kunstenaar van de straat kunt plukken, in Noord Scharwoude, om vervolgens een uur vol te praten. Niet dus!
Ron (mijn technicus) en ik hopen dan dat de gast alsnog komt dus beginnen we met de begintune van het programma, mijn aankondiging en muziek: dit keer Pharrel Williams met "Happy". Dan zijn er zo'n 7-8 minuten verstreken en is de gast nog niet in de studio gearriveerd. Gelukkig hebben we dan nog een noodoplossing.  Een reserveprogramma dat eerder is opgenomen en dat klaar staat in de computer. Na nog een aankondiging van mij begint het noodprogramma mét..........Pharrel Williams met "Happy". Ik kijk Ron vol afgrijzen aan maar we kunnen er niets meer aan veranderen. Daar worden we niet "Happy" van!
Het programma wat vervolgens te horen is, is ook niet een van de briljantste dat ooit gemaakt is. Wel gemaakt door een hele lieve collega van Compleet FM en zeker heel fijn in noodgevallen maar zelfs Ron (die totaal geen verstand van kunst heeft en dat weet hij) concludeert na een minuut of tien dat we deze uitzending volgende week maar niet moeten herhalen. Het is zoals hij het noemt "een huis-tuin-en keukenuitzending".
Ach ja....volgende week hopelijk beter!

www.compleetfm.nl
www.bloeiendzijpe.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie posten