zondag 16 november 2014

Folder 3 x ABSTRACT

En hierbij de folder van 3 x ABSTRACT!
Deze week komen er ook nog grote posters in de abri's in het centrum van Alkmaar.

Afgelopen woensdag heb ik een paar uurtjes geholpen met het inrichten van de expositie in Expo72. Ik kwam eigenlijk alleen mijn werk brengen maar bleef dus plakken, op verzoek, om mee te helpen met het uitzetten van het werk. Dat is natuurlijk prima zolang ik niet hoef te sjouwen of zwaar werk hoef op te hangen. Bram en Frits zullen het verder afmaken.
Morgen en woensdag zal al het andere werk van de kunstenaars naar Kunstuitleen Alkmaar gebracht worden. Daarna inrichten, maar dat doen ze bij de Kunstuitleen gelukkig zelf. Ik ga natuurlijk nog wel even kijken vóór de opening, net als bij het Grafisch Atelier Alkmaar.
Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe het gaat worden!

Deze week hebben er maar liefst vier artikelen in diverse kranten gestaan over de expositie, waaronder ook een interview met mij in Alkmaar op Zondag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten