maandag 10 november 2014

Galerie-atelier Angelika van de Pasch

Gisteren ben ik met mijn ouders nog even naar Wieringerwerf gereden om de galerie-atelier van Angelika van de Pasch te bezoeken. Mijn eigen werk hangt daar nog tot 23 november a.s. en ik moet zeggen dat het een verrassende en gevarieerde expositie is geworden. Veel goed werk gezien en mijn werk hangt ook mooi in combinatie met de andere werken.
De andere deelnemende kunstenaars zijn: Redmer Hoekstra, Nancy Voskuijl, Afra Koopman, John Ory, Betsy Lont, Joke Rooze, José Conijn en Angelika van de Pasch.
De galerie is open in het weekend van 13.00-17.00 en op werkdagen kun je een afspraak maken om de galerie te bezoeken. En het is echt nog wel even de moeite waard om dat te doen. Mijn ouders vonden dat in ieder geval wel. :)

www.vandepasch.nl

Beeldhouwwerk van José Conijn en schilderijen van mijzelf

Werk van Joke Rooze

Pentekeningen van Redmer Hoekstra


Geen opmerkingen:

Een reactie posten