donderdag 4 juni 2015

SchoK, de Schoorlse Kunsten 2015

De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest mijn film voor SchoK, de Schoorlse Kunsten, af te ronden. Eerst met Linda voor de tweede keer filmen tussen Camperduin en Petten en de afgelopen dagen editen en muziek uit zoeken met Jeroen. Hoewel ik precies weet wat ik wil en hoe de film eruit moet zien, zijn er wat technische kanten aan het monteren die ik zelf niet kan doen. Fijn dus dat ik hulp heb!
Het thema van SchoK is dit jaar de Hondsbossche Zeewering. Zo'n 50 kunstenaars hebben zich op dit thema gestort en ik zal een (kunst)film tonen die de titel 'Honds - Raising Sand' heeft gekregen.
SchoK is te zien van 11 t/m 14 juni a.s. in en rond Schoorl/Camperduin, op het strand maar ook in hoeve Camperduin aan de Heereweg 334, waar mijn film te zien zal zijn.
Voor meer informatie:
www.schoorlsekunsten.nl


In de folder staat een goed stuk over mijn werk en daar ben ik blij mee:


Honds - Raising Sand
Nieuw, vervreemdend
Karin van Bodegom onderzoekt in de film ‘Honds’ uit de serie Urban Landscapes, onder meer de effecten van de herdefiniĆ«ring van de Hondsbossche Zeewering. HerdefiniĆ«ring van het landschap is een actueel thema. Natuur wordt gecultiveerd, wegen worden bijgebouwd. Oude waarden verdwijnen en een nieuw, vervreemdend beeld ontstaat. 


Filmstill 'Honds - Raising Sand'

Filmstill 2 'Honds - Raising Sand'


Geen opmerkingen:

Een reactie posten